پرستار برای گذاشتن سوند ادراری

پرستار برای گذاشتن سوند ادراری در منزل اقساط توسط پرستار آقا و خانم در تهران و شهرستان ها با چندین سال سابقه کار شرکت های خدمات پرستاری پرستاری در محل


 تلفن: 02166152763-09195407389-09195408675-09360307171-09360433443
 لطفا پس از تماس با شرکت پرستاری بگویید: «آگهی شما را در سایت «نیاز پرستار» دیده ام و کد «شرکت-3» را اعلام کنید»
 سایت «نیاز پرستار»،یک سایت تبلیغات پرستاری است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال قراردادهای شما ندارد.
 مکان: تهران - تهران
 تلفن: 09179308785
 لطفا پس از تماس با شرکت پرستاری بگویید: «آگهی شما را در سایت «نیاز پرستار» دیده ام و کد «شرکت-2» را اعلام کنید»
 سایت «نیاز پرستار»،یک سایت تبلیغات پرستاری است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال قراردادهای شما ندارد.
 مکان: فارس - شیراز
اگر شما هم شرکت پرستاری یا شرکت با موضوع خدمات پرستاری دارید با کلیک روی دکمه درج آگهی و نام شما در این صفحه در سایت «نیاز پرستار» ثبت نام نموده و سپس خودتان را معرفی کنید.

گذاشتن سوند ادراری در منزل
امروزه خدمات پرستاری در محل و در منزل بیماران انجام می شود. از همین رو شرکتهای پرستاری زیادی وجود دارد که می توانند در محل یا منزل بیماران کلیه کارهای پرستاری و نگهداری از بیماران از جمله خدمات «گذاشتن سوند ادراری» را توسط پرستار های مجرب و متخصص به خوبی انجام دهند.

پرستار برای گذاشتن سوند ادراری
اگر به دنبال پرستار برای «گذاشتن سوند ادراری» در منزل می باشید در لیست بالا می توانید اسامی خیلی از شرکت های خدمات پرستاری که می توانند خدمات «گذاشتن سوند ادراری» را در منزل برای بیماران شما انجام دهند مشاهده کنید.

شماره تلفن پرستار برای گذاشتن سوند ادراری در منزل
اگر به دنبال شماره تلفن پرستار برای «گذاشتن سوند ادراری» هستید و میخواهید یک پرستار را برای «گذاشتن سوند ادراری» بیمار پیدا کنید در لیست بالا می توانید اسامی و شماره تلفنهای پرستار را برای «گذاشتن سوند ادراری» مشاهده نمایید.

قیمت پرستار برای گذاشتن سوند ادراری
اگر به دنبال قیمت خدمات پرستاری جهت «گذاشتن سوند ادراری» هستید در لیست بالا می توانید اسامی خیلی از خدمات پرستاری را که می توانند این خدمت را ارائه می دهند مشاهده کنید جهت استعلام آخرین قیمت خدمات پرستاری «گذاشتن سوند ادراری» می توانید با شرکتهای پرستاری در لیست بالا تماس گرفته و قیمت را جویا شوید.

پرستار برای گذاشتن سوند ادراری در تهران و شهرستانها
اگر به دنبال پرستار برای «گذاشتن سوند ادراری» در شهر تهران و مناطقی از آن مانند شمال تهران شرق تهران غرب تهران و محله هایی مانند زعفرانیه، پاسداران، نیاوران، شهرک غرب، سیدخندان، ونک، قلهک، اقدسیه، تجریش و غیره هستید و یا در شهرهایی مانند اهواز، اصفهان، مشهد، تبریز، کرج، سمنان زنجان،رشت، بوشهر، قم  و غیره زندگی می کنید و به دنبال پرستار هستید در لیست بالا می توانید اسامی خیلی از شرکت های پرستاری که میتوانند کلیه خدمات پرستاری را انجام دهند مشاهده کنید

 

پرستار برای گذاشتن سوند ادراری در منزل
گذاشتن سوند ادراری (Urinary catheter) در منزل معمولاً توسط پرستاران حرفه‌ای و مجرب در امور مراقبت بهداشتی انجام می‌شود. سوند ادراری یک لوله نازک است که از طریق ادرارچکان وارد مجرای ادراری بیمار می‌شود تا به ادرار حاصل از کلیه‌ها اجازه دهد به صورت پیوسته خارج شود.

برای گذاشتن سوند ادراری در منزل، عموماً به دو شکل ممکن استفاده شود:

1. سوند ادراری آمبولاتوری (Intermittent Catheterization): در این روش، پرستار با استفاده از سوند ادراری آمبولاتوری، لوله را به طور موقت وارد مجرای ادراری بیمار می‌کند تا ادرار را خارج کند و سپس لوله را خارج می‌کند. این روش به صورت دوره‌ای و بر اساس نیاز انجام می‌شود و به طور معمول توسط بیمار یا خانواده زیادی پیشنهاد می‌شود.

2. سوند ادراری دائمی (Indwelling Catheter): در این روش، سوند ادراری به صورت دائم در مجرای ادراری بیمار باقی می‌ماند. پرستار مسئول نصب اولیه سوند است و سپس لوله به یک کیسه جمع‌آوری ادرار متصل می‌شود. این روش معمولاً برای بیمارانی که نیاز دائم به دفع ادرار دارند یا ناتوانی‌های جسمی دارند، توصیه می‌شود.

نصب سوند ادراری نیازمند ضرورت حداکثر بهداشت و استریلی است و پرستار مجرب باید دقت کند که عفونت‌های ادراری و مشکلات دیگر احتمالی را کاهش دهد. همچنین، پرستار باید بیمار و خانواده را در مورد مراقبت‌های لازم در مورد سوند ادراری آموزش دهد و در صورت بروز هرگونه علائم یا مشکلات، به پزشک ارجاع دهد.