آیا پرستار موظف به ثبت دمای بدن بیمار به‌صورت منظم است

خلاصه
1405/04/01

: بله، معمولاً پرستاران موظفند که دمای بدن بیمار را به صورت منظم اندازه‌گیری و ثبت کنند؛ این کار بخشی از مراقبت‌های روتین و ارزیابی علائم حیاتی بیمار محسوب می‌شود. با این حال،



: بله، معمولاً پرستاران موظفند که دمای بدن بیمار را به صورت منظم اندازه‌گیری و ثبت کنند؛ این کار بخشی از مراقبت‌های روتین و ارزیابی علائم حیاتی بیمار محسوب می‌شود. با این حال، فواصل زمانی دقیق برای اندازه‌گیری ممکن است بسته به دستور پزشک، شرایط بالینی بیمار (مثلاً وجود تب یا عفونت) و پروتکل‌های داخلی بیمارستان متفاوت باشد.
بهترین مراکز پرستاری و مراقبت از کودک و سالمند به ترتیب ستاره در سایت نیاز پرستار
شرکت پرستاری
امید سلامت مهر مانا
تهران
شرکت خدمات پرستاری
مرکز پرستاری سمینا
سمنان
09102020014
شرکت پرستاری
هلدینگ آسیاسلامت
کرج
02634477174
شرکت پرستاری
رویای سعادت
تهران
09128577227
شرکت پرستاری
شرکت خدامت پرستاری سعادت گستر شکوفه
تهران
09120395033
شرکت پرستاری
شرکت تنظیف گستران درنیکاشیراز
شیراز
09175638293


اگر شما هم مرکز پرستاری و مراقبت از سالمندان کودکان و سایر کسب و کارهای مرتبط با پرستاری دارید با کلیک روی دکمه درج آگهی و نام شما در این صفحه در سایت «نیاز پرستار» ثبت نام نموده و سپس خودتان را معرفی کنید.


تلفن مراکز پرستاری به ترتیب ستاره در سایت نیاز پرستار
09102020014 (سمنان )
02634477174 (کرج)
09128577227 (تهران)
09901795459 (تهران)
09039792331 (سمنان )
09127414283 (زنجان )
09168754736 (اهواز )
09174229806 (بوشهر)
09126991735 (تهران)