- نیاز پرستار
- مرکز مقالات
- آیا پرستار موظف به ثبت دمای بدن بیمار بهصورت منظم است
آیا پرستار موظف به ثبت دمای بدن بیمار بهصورت منظم است
خلاصه
1405/04/01
: بله، معمولاً پرستاران موظفند که دمای بدن بیمار را به صورت منظم اندازهگیری و ثبت کنند؛ این کار بخشی از مراقبتهای روتین و ارزیابی علائم حیاتی بیمار محسوب میشود. با این حال،
: بله، معمولاً پرستاران موظفند که دمای بدن بیمار را به صورت منظم اندازهگیری و ثبت کنند؛ این کار بخشی از مراقبتهای روتین و ارزیابی علائم حیاتی بیمار محسوب میشود. با این حال، فواصل زمانی دقیق برای اندازهگیری ممکن است بسته به دستور پزشک، شرایط بالینی بیمار (مثلاً وجود تب یا عفونت) و پروتکلهای داخلی بیمارستان متفاوت باشد.
بهترین مراکز پرستاری و مراقبت از کودک و سالمند به ترتیب ستاره در سایت نیاز پرستار
اگر شما هم مرکز پرستاری و مراقبت از سالمندان کودکان و سایر کسب و کارهای مرتبط با پرستاری دارید با کلیک روی دکمه درج آگهی و نام شما در این صفحه در سایت «نیاز پرستار» ثبت نام نموده و سپس خودتان را معرفی کنید.
تلفن مراکز پرستاری به ترتیب ستاره در سایت نیاز پرستار
سایر مطالب آموزشی سایت نیاز پرستار :
- پرستار چگونه با کودک دارای اضطراب جدایی رفتار میکند
- آیا پرستار میتواند تزریق داخل مفصلی انجام دهد
- پرستار در مراقبت از بیمار دچار شکستگی چه نکاتی را رعایت میکند
- پرستار چگونه علائم افسردگی را در سالمند شناسایی میکند
- پرستار چگونه بیمار را برای پذیرش درمان آماده میکند
- آیا پرستار باید با علائم اورژانسی سکته مغزی آشنا باشد
- پرستار چگونه با کودک دارای رفتارهای مخرب رفتار میکند
- پرستار چگونه از سالمند دارای بیماری قلبی محافظت میکند
- آیا پرستار موظف به ارائه گزارش ماهانه به پزشک است
- پرستار چگونه از کودک با بیماری نادر مراقبت میکند
- پرستار چگونه کودک دارای وسواس پاکیزگی را راهنمایی میکند